Het communicatieteam van het Dorpshuus Heino heeft de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe ‘look and feel’ voor het Dorpshuus. En dat heeft geresulteerd in een fris logo en een nieuwe website.

Het Dorpshuus bestaat ruim vijf jaar en het logo en de site waren toe aan een update. Belangrijkste voorwaarde voor de website: toegankelijk en overzichtelijk. Belangrijkste voorwaarde voor het logo: fris en herkenbaar. In het logo is nog steeds het ‘huis’ herkenbaar. Daarmee wil het Dorpshuus uitstralen dat het een gastvrije plek is voor ontmoeting, cultuur, creativiteit, activiteiten, informatie en bijeenkomsten. Iedereen is welkom om zo maar even binnen te lopen voor een kop koffie, een eenvoudige lunch, om even bij te kletsen of om deel te nemen aan één van de vele activiteiten.

De website is overzichtelijk en u vindt er alle informatie. Vanuit de home-page is het makkelijk klikken naar de activiteiten en de kalender en u vindt er ook een link naar onze social media. Vergeet u niet om ons te liken?

De nieuwe communicatielijn is ontwikkeld door Chris Haan, Ans Stegeman, Jan Datema en Yvonne van Deursen.